Postępowanie w razie wypadku

Przed wyjazdem na trasy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi procedurami postępowania:

 

1. Przed wjazdem na trasy zalecamy pobranie aplikacji „Ratunek”. Aplikacja służy do informowania GOPR-u o wypadku oraz o pozycji poszkodowanego.

2. Akcję ratunkową w razie wypadku prowadzi GOPR. Poszkodowany informuje GOPR o wypadku za pomocą aplikacji lub nr ratunkowego 601 100 300, który połączony jest z aplikacją „Ratunek”.

3. Zaleca się by poszkodowany sam informował służby o wypadku ponieważ służby robią wywiad o stanie poszkodowanego. Bezpośredni kontakt poszkodowanego ze służbami ratunkowymi skraca czas akcji ratunkowej.

4. Po zgłoszeniu wypadku ratownicy GOPR organizują akcję ratunkową oraz wzywają pogotowie ratunkowe jeżeli poszkodowany wymaga transportu na SOR.

5. Czas dojazdu grupy ratunkowej GOPR to minimum 30 min.

6. Jeżeli poszkodowany w wypadku nie może sam wezwać pomocy robią to świadkowie wypadku.

7. Poszkodowany/ świadek powinien poinformować również pracowników Bike Parku o wypadku w celu koordynacji akcji ratunkowej oraz zamknięcia trasy, na której zdarzył się wypadek.

8. Zaleca się by świadkowie wypadku starali się zabezpieczyć miejsce wypadku oraz informowali nadjeżdżających rowerzystów o wypadku.

9. Po poinformowaniu obsługi trasa zostaje zamknięta na jej starcie aż do zakończenia akcji ratunkowej.

10. Na trasach znajdują się tablice informujące na której trasie znajduje się osoba poszkodowana. Zwracaj na nie uwagę podczas jazdy!

11. O wypadku poinformuj pracowników Bike Parku pod nr telefonu 789 402 179‼️

 

OSOBY NIEPEŁNOLETNIE KAŻDORAZOWO muszą posiadać aktualną zgodę rodziców na zakup karnetu oraz jazdę u nas!

 

#bezpiecznewakacje

Strona korzysta z ciasteczek w celu świadczenia usług i zgodnie z polityką prywatności.
Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.